Job 33 van 74


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Onze klant, een leverancier van voeding en andere varia producten zoekt een gedreven HR Officer. In deze gevarieerde HR functie sta je in voor een brede waaier aan HR activiteiten. Je verzorgt de complete HR administratie en ondersteuning van aanwerving tot einde loopbaan.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Verwerken van payroll in samenwerking met het sociaal secretariaat, inclusief het beheren van personeelsgegevens, loonadministratie en socialezekerheidsaangiften;
  • Organiseren en coördineren van personeelsevents, zoals teambuildingactiviteiten, bedrijfsfeesten en andere sociale evenementen;
  • Ondersteunen bij het plannen en uitvoeren van opleidingsinitiatieven voor medewerkers, inclusief het identificeren van opleidingsbehoeften, het regelen van trainingssessies en het evalueren van trainingsresultaten;
  • Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers bij HR-gerelateerde vragen en zorgen, en hen voorzien van passende ondersteuning en begeleiding;
  • Ondersteunen bij het uitvoeren van HR-administratieve taken, zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het beheren van verlofaanvragen en het bijhouden van personeelsdossiers.

Jouw profiel

Need to haves:
  • Ten minste een eerste ervaring binnen HR & Payroll;
  • Je bent een gedreven en communicatieve teamplayer;
  • Goede kennis van de Belgische sociale wetgeving;
  • Zeer goede kennis van het Nederlands en je kan je goed behelpen in het Engels en Frans;
  • Kennis van MS Office.
Nice to haves:
  • Een diploma hoger onderwijs is mooi meegenomen, zeker geen must;
  • Kennis van bijkomende talen is een extra troef.
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering

Aanbod

Wat bieden we in ruil voor jouw inzet:
  • Een 39-uren werkweek;
  • 6 adv-dagen per jaar;
  • Tewerkstelling in ons nieuw gebouw te Wijnegem;
  • Competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen;
  • Maaltijdcheques;
  • Familiaal en hecht team;
  • Mooie dorgroeimogelijkheden.
Heb je interesse in de beschreven functie? Aarzel dan niet om te solliciteren door je CV te sturen naar daniel.kouznetsov@xtra.works

We kijken uit naar je sollicitatie! :)

VG 2038/U – W.DISP 938 VG 2089/U – W.DISP 1067 VG 2214/U – W.DISP 1322

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht